Publicația specializată Modern Buyer anunță organizarea ediției cu numărul VI a evenimentului "Retail & FMCG Market în Republica Moldova 2024”, desfășurat în data de 29 februarie 2024, între orele 09:00 și 17:00, la Digital Park, Chișinău.
Evenimentul de business to business propune o radiografie a pieței de comerț modern din Republica Moldova, cu accent pe anticiparea tendințelor și oportunităților de creștere pentru producătorii din industria de alimente și băuturi, și comercianți.
Conferința "Retail & FMCG Market în Republica Moldova 2024" aduce în discuție tematici de actualitate, printre care:
- Asigurarea creșterii sustenabile a producătorilor de alimente și băuturi din Republica Moldova și a comerțului modern, în contextul pregătirii pentru aderarea la UE;
- Încurajarea competitivității producătorilor locali și strategii ale marilor comercianți pentru promovarea produselor locale.
- Analiza schimbărilor așteptate în comportamentul de consum al cumpărătorilor de bunuri de larg consum din Republica Moldova, în concordanță cu tendințele europene actuale.
Printre primii speakeri care au confirmat participarea la conferința organizată de Modern Buyer se numără:
- Veronica Arpintin, Secretar de Stat, Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării;
- Primož Vehar, Project Team Leader, EU-MD Association project;
- Angela Cijevschi, CEO, Xplane Market Research Agency;
- Daniela Popescu, Retailer vertical Leader, NielsenIQ;
- Gemma Nicolaescu, Director “RetailZoom Marketing Research” Moldova;
- Igor Stratan, Director Departament reţea şi canale alternative, Moldindconbanck;
- Oana Lungu, Purchasing Executive Director, Kaufland România & Moldova;
- Maria Movileanu, Director Comercial Linella;
- Fedyir Rybalko, Sustainable Fresh Produce Logistics Consultant RCSA/USAID
- Alexandru Pasat, Sales Director, Efes Moldova.
În deschiderea evenimentului, reprezentanți ai autorităților statului vor prezenta cifre și analize noi cu privire la comerțul modern, dar și mesaje cu privire la viziunea, prioritățile și programele Guvernului Republicii Moldova, care au ca scop creșterea competitivității producătorilor moldoveni pe piața internă și pe piața europeană, precum și pentru încurajarea unei mai intense și mai bune conlucrări între producători și lanțurile de magazine din Moldova.
Agenda evenimentului:
- Prezentări ale speakerilor invitați, cu accent pe analize de piață, realizate de autoritățile locale, dar și de agențiile private de cercetare de piață.
- Prezentări ale speakerilor invitați privind aspecte, precum: creșterea sustenabilă, promovarea produselor locale și strategiile lanțurilor de retail.
- Pauze de business networking pentru facilitarea dialogului între furnizori și reprezentanții marilor rețele comerciale, în cadrul expoziției cu standuri pregătită cu acest prilej.
"Retail & FMCG Market în Republica Moldova 2024" include o expoziție dedicată producătorilor, precum și furnizorilor de soluții și servicii, destinate sectorului Retail și FMCG.
Invităm alături de noi factori de decizie din business, manageri, antreprenori și reprezentanți ai autorităților de stat din Republica Moldova, alături de reprezentanți ai sectoarelor cheie, cum ar fi producători/furnizori de bunuri de larg consum, rețele de retail modern, distribuitori în Retail și HoReCa, companii de ambalaje, logistică și transport, producători de FMCG din România și agenții de cercetare de piață.
Informații privind achiziționarea biletelor de participare pot fi solicitate de la organizatori prin e-mail la adresele Andrada Bercaru (andrada.bercaru@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), sau prin Viber și WhatsApp la +40729880041.
Evenimentul "Retail & FMCG Market în Republica Moldova 2024” reprezintă o oportunitate pentru furnizorii de soluții și servicii pentru sectorul FMCG de a interacționa cu producătorii și reprezentanții marilor rețele comerciale, contribuind la dezvoltarea și consolidarea pieței locale.
Prin participarea dumneavoastră la acest eveniment veți susține sectorul pe care îl reprezentați și veți contribui la dezvoltarea mediului de business privat moldovenesc.
Pentru actualizarea informațiilor privind tematici, speakeri și sponsori, vă invităm să consultați platforma modernbuyer.ro.
Despre Modern Buyer
Prezentă pe piața presei de business din România de peste 16 ani, Modern Buyer este o platformă independentă de informații pentru businessul de Retail și FMCG. Jurnaliștii platformei Modern Buyer acționează activ pentru promovarea producătorilor din Republica Moldova, implicându-se în diverse proiecte de educare și informare a exportatorilor moldoveni pentru a accede pe piața românească și europeană.
Modern Buyer se bucură de încrederea unor organizații locale, precum: USAID, Oficiul Național al Viei și Vinului, Moldova Fruct, Asociația Pomușoarele Moldovei ș.a.
Evenimentul este organizat cu sprijinul USAID și Kaufland Republica Moldova. Partenerii de conținut sunt Ministerul Dezvoltării Economice și Digitalizării al Rep. Moldova, Nielsen IQ și XPLANE Market Research Agency. Acestora li se alătură, în calitate de parteneri, companiile Macromex, Băneasa, Efes, Kamis, Olympus, Ocean Fish, Maspex, Safeway Internațional, Unilever, Mastercard şi Moldindconbank. Julius Meinl este Coffee Partner al evenimentului, iar Chateau Vartely este desemnat Wine Partner.
/P/ Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.