În mediul de afaceri, una dintre provocările majore cu care se confruntă multe centre de oficii este disponibilitatea locurilor de parcare. În Chișinău, identificarea unui business center cu facilități de parcare accesibile la orice oră devine o sarcină dificilă. În special atunci când căutăm dotări moderne, un management profesionist al clădirii, locație avantajoasă și un standard al calității înalt. ARTIMA Business & Lifestyle redefinește standardele spațiilor de birouri, oferind o capacitate fără precedent în ceea ce privește capacitatea și eficiența gestionării locurilor de parcare și alte dotări de excepție.
Facilități de parcare fără precedent, supraveghere video non-stop și dotări unice pentru un antreprenoriat de succes
Fiecare angajat, antreprenor și client care intră în centrul de afaceri ARTIMA Business & Lifestyle va găsi întotdeauna un loc de parcare disponibil, indiferent de momentul zilei. Acest beneficiu este rezultatul unei proiectări care depășește standardele obișnuite, oferind o capacitate imensă de parcare atât la nivel subteran, cât și la nivel suprateran. Astfel, se asigură o comoditate maximă utilizatorilor.
Clădirea de oficii dispune de o capacitate de parcare fără precedent în țară, raportată la suprafața totală a birourilor. De asemenea, este asigurat un acces facil și eficient la locurile de parcare. Parcarea subterană este dotată cu un sistem de acces contactless, oferind o experiență comodă și rapidă pentru toți utilizatorii. Un aspect esențial în asigurarea securității este sistemul de supraveghere video, care nu se limitează doar la zona de intrare, ci monitorizează fiecare mașină în parte. Acest sistem avansat de securitate acoperă întregul perimetru al proiectului și zonele interne comune, oferind protecție și siguranță constantă.
Clienții ARTIMA Business & Lifestyle se pot bucura de un sistem profesional de gestionare a parcării. Accesul facil și eficient din parcare direct în hol se realizează cu ajutorul travelatorului avansat, care facilitează deplasările rapide și eficiente. Împreună cu suportul tehnic de calitate asigurat de un call center disponibil non-stop și supravegherea video – se oferă o experiență de parcare fără griji, comodă și fluidă.
Totodată, centrul de afaceri integrează în sistemul de parcare și stații de încărcare pentru mașinile electrice, aducând beneficii semnificative pentru companiile și afacerile care aleg să utilizeze această facilitate. Prin oferirea unui serviciu care răspunde nevoilor actuale și promovează tehnologiile prietenoase cu mediu, centrul de afaceri se impune ca un promotor în adoptarea practicilor moderne în centrele de business.
Avantajele capacității locurilor de parcare fără precedent pentru afaceri în cel mai solicitat centru de oficii din Chișinău în 2023
Disponibilitate constantă: pentru fiecare client, angajat sau antreprenor, întotdeauna va fi un loc de parcare disponibil.
Supravegherea video avansată depășește standardele obișnuite, oferind nu doar monitorizare la intrare și ieșire, ci și o atenție detaliată pentru fiecare mașină în parte. Datorită sistemului de supraveghere video ce oferă o acoperire extinsă, se monitorizează fiecare vehicul. Prin această abordare, antreprenorii obțin un nivel foarte ridicat de încredere și securitate 24/7.
Gestionare profesională: ordine și eficiență în utilizarea locurilor de parcare, contribuind la un mediu de afaceri organizat.
Opțiunile flexibile de plată pentru parcarea auto sunt concepute pentru a satisface nevoile variate ale utilizatorilor, indiferent dacă este nevoie de abonament lunar sau o parcare dinamică pe oră sau chiar încărcarea mașinilor electrice. Aceste opțiuni sunt concepute pentru a se potrivi cu nevoile și preferințele diferite ale companiilor și angajaților.
Locurile de parcare rezervate cu chirie lunară – pot fi rezervate de către angajați și membrii echipelor din cadrul centrului de afaceri. Această opțiune oferă stabilitate și acces facil, contribuind la organizarea eficientă a activităților zilnice.
Locurile de parcare dinamice, tarifate pe oră – sunt o soluție flexibilă ce permite vizitatorilor să achite doar pentru perioadele în care au nevoie de parcare suplimentară, oferind un cost eficient și o flexibilitate maximă.
Pentru cei care au obosit să caute zilnic minute în șir un loc de parcare lângă birou, sau pentru cei care doresc să închirieze un birou gestionat eficient, cu suport administrativ complet pentru a-și optimiza afacerea – ARTIMA Business & Lifestyle este un adevărat ecosistem complet dedicat productivității și eficienței antreprenoriatului modern. De la confort în spațiile de birouri, un management profesionist al oficiilor, cele mai atractive facilități din oraș, locație deosebit de avantajoasă în vecinătate de toate serviciile necesare și până la locuri de parcare disponibile mereu pentru angajați și oaspeți. ARTIMA Business & Lifestyle oferă o nouă dimensiune a eficienței și comodității spațiilor de birouri, fiind și cea mai solicitată clădire de oficii din Chișinău în 2023.
Află detalii despre posibilitatea de a închiria un oficiu în cel mai solicitat centru de afaceri din Chișinău în 2023. Numărul spațiilor de oficii disponibile este limitat. Sunt disponibile spre chirie spații de birouri generoase de la 40 până la 2000 m2. Solicită oferta de lansare la numărul de contact: 076 01 51 18 sau pentru mai multe informații, accesează site-ul: www. artima.md.
/P/ Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.