Ediția din acest an a Super Bowl a fost urmărită de o medie de 123,4 milioane de persoane în SUA, fiind cea mai urmărită emisiune de la aselenizarea din 1969. Acesta este un record absolut pentru televiziunea americană, scrie BBC.
Postul de televiziune CBS Sports a raportat că o medie de 123,4 milioane de telespectatori au urmărit evenimentul pe toate platformele sale, ceea ce reprezintă o creştere de 7% faţă de recordul de anul trecut, de 115,1 milioane.
112 milioane de telespectatori au urmărit show-ul pe CBS - cea mai mare audienţă înregistrată vreodată de o singură reţea. Restul au fost măsuraţi prin Paramount+, Nickelodeon, Univision, CBS Sports şi proprietăţile digitale ale NFL, inclusiv NFL+.
Prezența interpretei Taylor Swift pentru a-l urmări pe iubitul său Travis Kelce ar fi putut crește cifrele.
În perioada premergătoare evenimentului au existat multe speculații cu privire la faptul dacă Swift se va întoarce din Japonia, unde a susținut un turneu.
Potrivit Variety, există o dezbatere cu privire la cât de mult a afectat ea cifrele de audiență, dar firma de cercetare a consumatorilor Numerator a concluzionat, în urma unui sondaj, că 20% dintre telespectatorii Super Bowl au încurajat Chiefs datorită relației cântăreței cu Kelce.
Anul trecut, meciul de Super Bowl dintre Chiefs și Philadelphia Eagles a fost urmărit de 115,1 milioane de telespectatori.
Super Bowl 58, finala campionatului de fotbal american din 2024, s-a încheiat la Las Vegas cu victoria în prelungiri a campionilor în exercițiu, Kansas City Chiefs.
Numit de presă probabil cel mai scump Super Bowl din toate timpurile, acesta a dus la o creștere fulminantă a prețului locurilor din tribună, scrie Adevărul. În acest an, prețul oficial al locurilor a fost de la 950 de dolari pentru un loc la 9.500 de dolari pentru unul la centrul terenului, dar valoarea de revânzare online a variat de la aproximativ 7.000 de dolari la peste 60.000 de dolari.