Chișinău, 12 iunie 2024: Pe 20 iunie, la Chișinău, va avea loc cea de a doua ediție a GPeC Republica Moldova, cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Evenimentul se va desfășura la Radisson Blu Leogrand Hotel și va întruni peste 15 speakeri internaționali, români și locali care vor împărtăși cele mai noi cifre, statistici, sfaturi practice și informații de actualitate despre cum să vinzi online cu succes.
Cea de a doua ediție a GPeC Republica Moldova rezidă în peste opt ore de Conferință plină de conținut practic despre tot ce e actual în E-Commerce și Marketing Online, alături de experți consacrați internaționali și locali și peste 200 de participanți C-Level. De asemenea, în paralel cu Conferința GPeC, va avea loc și GPeC Expo, unde furnizorii de servicii e-commerce au șansa să se promoveze și să obțină lead-uri de la reprezentanții celor mai importante companii din domeniu. Totodată, evenimentul va fi generos privind Networking-ul cu elita industriei Digital pe tot parcursul zilei, dar și socializare într-un cadru restrâns la Cocktail Party în seara zilei de 20 iunie.
Subiectele discutate în cadrul Conferinței vor fi mediate de cei mai buni specialiști în domeniu și vor viza tot ce e important pentru a vinde cu succes online pe plan local, în țările UE, precum și pentru a face marketing eficient. Printre cele mai importante subiecte se numără:
Cifre la zi, provocări și oportunități de creștere, cross-border în e-commerce - Cornel Morcov (FAN Courier), Cosmin Dărăban (Gomag), Oana Dumitrescu (Google);
Tehnici de optimizare a conversiei care cresc vânzările online – Luke Carthy (E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion);
Rezultatele studiului pieței de comerț electronic din Republica Moldova – Mihai Burunciuc (AmCham Moldova);
Importanța datelor pentru a avea campanii de marketing cu rezultate pozitive – Elena Maleca (Hive5);
Vânzarea în UE prin eMAG Marketplace – Codruț Ioan (eMAG);
Moduri inovatoare de a utiliza media plătită, SEO și platformele de recenzii pentru a crea strategii de marketing integrate – Hannah Carthy (Verkeer);
Resurse pentru sprijinirea IMM-urilor din Republica Moldova pentru dezvoltarea în e-commerce – Aliona Stratan (maib), Ion Hornet (Simpals), Liliana Busuioc (AIM Moldova);
Studii de caz și experiențe ale jucătorilor locali: cum au crescut online și ce putem învăța de la aceștia? - Andrei Gramatschii (GUGA GAGA), Mihai Dîrțu (Oldcom), Sergiu Malai (Hermina), Mila Malairău (AmCham Moldova);
Folosirea A.I. în E-Commerce pentru optimizarea proceselor logistice și eficientizarea activității – Cristian Orășanu (Naratix.ai).
Toate detaliile despre eveniment se regăsesc pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/
De asemenea, agenda evenimentului pe ore și conținând toate subiectele abordate și speakerii este disponibilă aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/agenda/
Biletele de acces sunt puse în vânzare pe site-ul GPeC.ro cu prețul pornind de la 99 EUR per persoană. Înscrierile de participare se fac exclusiv online până pe 18 iunie, la cel târziu ora 14:00, astfel:
Participanții din Republica Moldova se pot înscrie accesând link-ul: https://unde.io/event/422
Participanții din România și țările UE se pot înscrie accesând link-ul: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/achizitie-bilete/
Despre GPeC Republica Moldova: Este un eveniment de E-Commerce și Digital Marketing organizat de GPeC în parteneriat cu AmCham Moldova, AIM - Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova și cu susținerea partenerului principal: Fan Courier și a partenerului premium: maib. Partenerii strategici ai GPeC Republica Moldova sunt USAID, Suedia și Marea Britanie. De asemenea, evenimentul este susținut de Gomag și Naratix.