Chișinău, 18 iunie 2024: La 20 iunie curent, la Chișinău, va avea loc cea de a doua ediție a GPeC SUMMIT, cel mai important forum pe piața de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Evenimentul se va desfășura la Radisson Blu Leogrand Hotel. 18 speakeri internaționali, români și locali vor urca pe scena GpeC, abordând cele mai actuale subiecte despre cum să vinzi online cu succes.
Printre temele abordate în cadrul GPeC SUMMIT Republica Moldova se numără:
- Cifre la zi, provocări și oportunități de creștere, cross-border în e-commerce - Cornel Morcov (FAN Courier), Cosmin Dărăban (Gomag), Oana Dumitrescu (Google);
- Tehnici de optimizare a conversiei care cresc vânzările online – Luke Carthy (E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion);
- Rezultatele studiului pieței de comerț electronic din Republica Moldova – Mihai Burunciuc (AmCham Moldova);
- Importanța datelor pentru a avea campanii de marketing cu rezultate pozitive – Elena Maleca (Hive5);
- Vânzarea în UE prin eMAG Marketplace – Codruț Ioan (eMAG);
- Moduri inovatoare de a utiliza media plătită, SEO și platformele de recenzii pentru a crea strategii de marketing integrate – Hannah Carthy (Verkeer);
- Resurse pentru sprijinirea IMM-urilor din Republica Moldova pentru dezvoltarea în e-commerce – Aliona Stratan (maib), Ion Hornet (Simpals), Liliana Busuioc (AIM Moldova);
- Studii de caz și experiențe ale jucătorilor locali: cum au crescut online și ce putem învăța de la aceștia? - Andrei Gramatschii (GUGA GAGA), Mihai Dîrțu (Oldcom), Sergiu Malai (Hermina), Mila Malairău (AmCham Moldova);
- Folosirea A.I. în E-Commerce pentru optimizarea proceselor logistice și eficientizarea activității – Cristian Orășanu (Naratix.ai).
Există mai multe motive pentru care toți cei interesați nu ar trebui să rateze GPeC SUMMIT Republica Moldova din 20 iunie, care oferă următoarele avantaje:
- Acces la unii dintre cei mai buni speakeri internaționali, români și locali - toți experți practicieni cu o vastă experiență în domeniu;
- Idei imediat aplicabile despre cum să depășești provocările contextului actual și perspectivele de viitor în E-Commerce și Digital Marketing;
- Conținutul transmis de maximă utilitate - sunt excluse speech-uri plictisitoare promoționale;
- Informație exhaustivă despre piețele din România și din Republica Moldova și oportunitatea de a-i cunpaște pe reprezentanții celor mai importante companii din cele două țări;
- Networking la cel mai înalt nivel în pauze și în cadrul CpeC Expo cu 200+ participanți C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Retail și Digital din România și Republica Moldova (GPeC Expo are loc în paralel cu Conferința GPeC, pe tot parcursul zilei de 20 Iunie);
- Socializare la GPeC Networking Party seara, într-o locație premium (pentru posesorii de bilete VIP);
- Accesul garantat în Comunitatea GPeC - cea mai importantă rețea dedicată oamenilor din Digital cu resurse utile, sfaturi practice, recomandări de servicii și contacte pentru tot ce e necesar în business-ul online.
Prețul unui bilet de acces pornește de la 99 EUR și mai sunt doar câteva locuri disponibile. Înscrierile se fac online pe https://unde.io/event/422 până cel târziu pe 18 iunie 2024, la ora 14:00, astfel:
- Participanții din Republica Moldova se pot înscrie accesând link-ul: https://unde.io/event/422
- Participanții din România și țările UE se pot înscrie accesând link-ul: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/achizitie-bilete/
Toate detaliile despre eveniment se regăsesc pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/
De asemenea, agenda evenimentului pe ore și conținând toate subiectele abordate și speakerii este disponibilă aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-republica-moldova/agenda/
Despre GPeC Republica Moldova: Este un eveniment de E-Commerce și Digital Marketing organizat de GPeC în parteneriat cu AmCham Moldova, AIM - Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova, susținut de partenerul principal FAN Courier și partenerul premium maib. Partenerii strategici ai GPeC Republica Moldova sunt USAID, Suedia și Marea Britanie. De asemenea, evenimentul este susținut de Gomag și Naratix.