TV8 și-a confirmat statutul de lider de audiență și în turul doi de alegeri prezidențiale. Ieri, am avut cel mai numeros public, iar la ora 19:00 am atins practic imposibilul pentru audiovizualul de la noi - am avut un public de aproape 830 de mii de oameni, arată măsurătorile companiei AGB Nielsen Moldova. Pentru comparație, în minutul de aur, concurențiii erau urmăriți de mai puțin de 500 de mii de telespectatori. TV8 Vă mulțumește pentru încredere și promitem să nu dezamăgim!
Evoluția audiențelor tv arată că liderul pieței s-a conturat după ora 11:30, atunci când spre TV8 au migrat mai mulți telespectatori. În orele amiezii se atesta o luptă pentru public între patru televiziuni, dar TV8 a făcut diferența în jurul orei 14, atunci când a anunțat înaintea poliției despre alerta cu bombă de pe podul ce leagă Rezina de Rîbnița.
Audiențele au început să crească de la un minut la altul după ora 18:00, odată cu startul ediției speciale moderate de Mariana Rață și Anatol Golea. În acest moment eram urmăriți de peste 400 de mii de telespectatori, ca într-o oră să dublăm publicul.
Aici înregistram recordul. La startul principalului buletin de știri, în fața televizoarelor erau peste 828 de mii de telespectatori. După ora 22, am urmărit împreună cum Alexandr Stoianoglo câștigă prezidențialele. Și, tot la TV8, s-a văzut cum le pierde.
Și site-ul tv8.md a înregistrat cifre record în ziua turului II al alegerilor prezidențiale. Datele prezentate de platforma de monitorizare a traficului Google Analytics arată că aproximativ 150 de mii de utilizatori unici au citit știri despre procesul votării și primele rezultate. Totodată, Ediția Specială de la TV8 a fost live timp de 17 ore și pe YouTube, însumând un record de circa 220 de mii de vizualizări. Transmisiunea live s-a viralizat și pe Facebook, acumulând 203 mii de redări, zeci de mii de like-uri și mii de comentarii pe pagina noastră. Materialele despre alegeri au fost virale inclusiv pe paginile TV8 de Telegram, Instagram și TikTok.