Mastercard, companie globală de tehnologie în domeniul plăților, și Linella, cea mai mare rețea de supermarketuri din Moldova, anunță lansarea unui parteneriat strategic care are drept scop dezvoltarea în continuare a plăților digitale și crearea de noi beneficii pentru consumatori.
Prima inițiativă comună va fi o ofertă avantajoasă pentru clienți: până la 25 decembrie clienții vor putea beneficia de o reduceri de 5% la achitarea cumpărăturilor în supermarketurile Linella. Pentru a beneficia de ofertă, este suficient să plătiți cu cardul Mastercard folosind un smartphone, smartwatch sau alt dispozitiv cu NFC. Reducerea se aplică instant la casă și se reflectă în cec ca poziție separată. Oferta este valabilă pentru toate cardurile Mastercard emise de băncile moldovenești și adăugate la portofelele digitale Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay sau MiPay.
„Plățile digitale devin treptat o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi, iar noi, cei de la Mastercard, ne străduim să le facem nu doar convenabile și fiabile, ci și cu adevărat avantajoase. Parteneriatul cu Linella deschide oportunități excelente în acest sens, fiind cea mai mare rețea comercială unde mii de oameni fac cumpărături zilnic. Împreună asigurăm nu doar un proces de plată convenabil, dar și beneficii speciale pentru deținătorii de carduri Mastercard, făcând fiecare cumpărătură mai avantajoasă”, a declarat Daniela Donțu, Marketing Manager Mastercard în Moldova.
Linella, parte a Moldretail Group, este rețeaua principală de supermarketuri din Moldova, cu o istorie de peste 20 de ani și cea mai extinsă acoperire geografică din țară. În prezent, rețeaua numără mai mult de 170 de magazine și aproximativ 5000 de angajați. Compania investește activ în tehnologii moderne și în dezvoltarea infrastructurii, punând un accent deosebit pe calitatea serviciilor și implementarea de soluții inovatoare, care vizează confortul și comoditatea clienților.
„Suntem bucuroși să începem acest parteneriat strategic cu Mastercard, care deschide noi oportunități pentru cumpărături convenabile și avantajoase. Acesta este doar începutul, ne așteaptă multe proiecte comune inovatoare, care îi vor surprinde plăcut pe clienții noștri și le vor face cumpărăturile și mai comode”, a declarat Mihaela Dragan, Director Marketing Moldretail Group.
În 2025, Mastercard și Linella vor continua să își dezvolte strategia, oferind și mai multe beneficii, promoții speciale și bonusuri atractive la achitarea cu cardurile Mastercard în rețeaua de supermarketuri Linella.
(P) Acest material este un articol comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției TV8. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.