Dieselgate-ul încă urmăreşte grupul auto VW şi marca auto VW în sine, iar cei care încă mai investighează subiectul, inclusiv din rândurile autorităţilor sau jurnaliştilor, se mai întâmplă să scoată la lumină detalii interesante.

Amintim că scandalul de proporţii a izbucnit în 2015, atunci când Volkswagen AG a fost prins într-o schemă activă care prevedea fraudarea datelor mai multor motoare diesel. Mașinile produse cu astfel de propulsoare utilizau nişte dispozitive, care, în timpul testelor de emisii micșorau nivelul acestora până la limitele legale, însă în timpul exploatării normale restricția se elimina.

Concernul auto şi-a recunoscut într-un final vina şi a plătit deja sume uriaşe sub formă de compensații şi amenzi. Dar, se pare că VW folosește şi alte trucuri pentru a reduce emisiile, acum legale. Citeşte articolul mai departe pe AutoBlog.MD

Pentru a fi la curent cu cele mai importante știri te așteptăm pe Telegram. Pentru reportaje video și emisiuni ne găsești pe Youtube, pentru fotografii și stories vino pe Instagram, iar pe Tik Tok îți oferim o doză de amuzament


Suntem liberi și scriem pentru tine. Tu meriți! O facem cu pasiune, dedicație și onestitate. Iar pentru a continua, avem nevoie de ajutorul tău!

Susține redacția TV8.md cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon.

Îți mulțumim!