Autoritatea Națională de Integritate (ANI) a decis stabilirea unui program special de muncă, începând cu data de 5 aprilie 2021, pentru Inspectoratul de Integritate și funcționarii publici din cadrul ANI, în legatură cu instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul Republicii Moldova.
Președintele și șefii a trei subdiviziuni din cadrul ANI vor asigura funcționalitatea instituției cu prezența zilnică obligatorie. Inspectorii de integritate vor activa în două cicluri prin rotație, pe toată perioada stării de urgență. Celelalte subdiviziuni au fost desemnate să asigure munca de la distanță, cu prezentarea rapoartelor zilnice de activitate.
Pentru persoanele străine accesul în cadrul instituției va fi restricționat. Se va permite intrarea în sediul autorității, cu respectarea tuturor regulilor de protecție, doar membrilor Consiliului de Integritate, curierilor speciali și poștașilor.
Cetățenilor li de recomandă să utilizeze mijloacele electronice disponibile sau corespondența pe suport de hârtie, expediată prin intermediul oficiilor poștale.