Labubu, creatura cu urechi ascuțite și rânjet malițios, a devenit o senzație internațională. Păpușa a cucerit fanii de la Shanghai la Londra și a triplat profiturile companiei chineze Pop Mart, informează mediafax.ro.
Deși unii le consideră adorabile, alții pur și simplu stranii, păpușile Labubu au devenit un adevărat fenomen mondial. Născute din imaginația artistului Kasing Lung și lansate de compania Pop Mart, aceste figurine cu fețe din vinil și corpuri pufoase au atras o bază uriașă de fani, inclusiv celebrități precum Rihanna, Kim Kardashian, Dua Lipa și Lisa din Blackpink.
Labubu este un personaj din universul „The Monsters”, creat de artistul Kasing Lung. Monstrulețul are o personalitate jucăușă și binevoitoare, dar care provoacă deseori haos.
Vânzările au explodat prin sistemul „blind box”, unde cumpărătorii nu știu exact ce figură primesc până nu deschid cutia. Strategia, lansată de Pop Mart în colaborare cu Kasing Lung din 2019, a revitalizat compania și a devenit simbol al influenței culturale chineze în creștere.
De la un magazin cu produse ieftine deschis în Beijing, Pop Mart a ajuns un gigant al jucăriilor de colecție,
Succesul păpușilor a alimentat dezvoltarea rapidă a Pop Mart. În decembrie 2020, compania a fost listată pe Bursa de Valori din Hong Kong. Acțiunile sale au înregistrat o creștere de peste 500% în ultimul an, reflectând explozia cererii globale.
Wang Ning, fondatorul Pop Mart International Group a devenit recent unul dintre cei mai bogați zece oameni din China. Pe măsură ce figurinele Labubu continuă să se vândă rapid în magazine din Asia, Europa și Statele Unite, magnatul în vârstă de 38 de ani a urcat în eșalonul de vârf al celor mai bogați din țară, scrie Hindustan Time.




























































